yokyokyok ay canim ya kusura bakma, yenilerde gitmisler. Yazmayi da unutuverdim.
Neoroljik bir sikintisi yokmus cok sukur.
Eyrilik de fizikle duzelecek gibiymis.
Doktor neden daha once farketmediniz diye kizmis.
3 aylik donemde daha rahat fizik hareketleri yapilabilirmis.
Buynunun egik tarafina masaj, ilik suyla, ve birkac esnetme hareketleri de gostermis.
Sicak kompresle falan.
InsaAllah hem senin bebegin hem de yigenim, icin kolay tedavi olur🥰