Kızlar iki gündür araştırma yapmaktan yoruldum galiba lohusalıktan dolayı aklıma kötü seyler senaryolar geliyor 😭
Sezeryandan bir hafta geçti ama sadece sol bacağım şişmiş durumda doktor da pıhtı vs olmasını önlemek icin kan sulandırıcı iğne yazdi oksapar ama onu da emzirirken zararlı dediler igenyi bayâ korkuttular. Birde kan sulaninca da tehlikeler varmış kanama gibi ben ne yapacağım her gün korkuylayim