Kanz yummy almış abim su çalışma masası olandan. Kırık gelmiş geri iade ettik kanzin kendi sitesinden aldık bu sefer de ayaklarındaki boyalar atmış yani boyası çok kötü belli her yeri çatlak boyaların atmaya devam edecek. 700 TL ye almıştık
Şimdi prego mio gördüm 1000 TL n11 kuponla 900 TL oluyor. Katlanır olanlardan sırtı 3 kademeli sanırım boy ayarı da var. Mantıklı geliyor. Kullanan var mı