Selam kızlar bebeğim 4 aylık olucak 10 gün sonra ve babası sayesinde bize grip bulaştı.Ben iki gün yoğun burun akıntısıyla ağır kısmı atlattım ama bebeğimde aynı şekilde ondada sadce burun tıkanıklığı var ve burnundan dolayı sesi değişti ( kısık gibi) harici hiçbir sıkıntısı yok emmesi gayet iyi,hırıltı,ateş,huysuzluk yok. Her emmeden ve uyumadan önce serumla temlziyoruz.Sizce doktora götürmelimiyim?Napıyım hiç bilemiyorum ilk kez hasta oldu çünkü ve bol bol uyutuyorum..