Bonsy 41 günlük bebeğim Bugun meme isteyip emip bir süre sonra memeyi bırakıp çığlık çığlığa ağlıyor sonra ağlarken tekrar emmek istiyor meme ucunu alamıyor tekrar ağlamaya devam.. gaz sansıcı yok sütü sağdım tazyikli gelmiyor biberon falan da aynı ne oluyor ağrısı var desem sürekli ağlar ağzının içine de baktım bisey yok. Pozisyon değiştiriyorum yine aynı
Deletedmom113 Bonsy gaz cnm gaz bebekler emerken hafifliyor gazları ondan dolayı sürekli goguste kalmak.istiyorlar
ilknur11 Bonsy benimde 37 günlük bende de ayni durum vardi, benimkinin nedeni yorulduğu uykusu geldiği için, böyle yaptığında memeden ayırıp gazını çıkartıyorum beşiğine koyuyorum uyuyo, sende istersen bunu deneyebilirsin
nehirege Bonsy genelde memeye gelince gazdan o hareketleri yapıyorlar benimkide aynı öyle zaten anlarsınız ayaklarını kendine çeker sürekli o anda memeyi bıraktırıp altını açıp masaj falan yapın bacaklarını karnına doğru bastırıp çekin gazı çıksın tekrar emzirmeyi deneyin birde youtubeda bi müzik var pedagogların önerdiği ninni yazın orda mavi badili bir bebek resmi var o müziği açın sakinleşsin emerken
Bonsy Belki benden sonra aynı dert için arayan olur diye yazıyorum. bebek emme ile uykuya daldığı için emerek uyumaya çalısıyor ancak ememeyecek kadar yorulduğu ve uykuya hala dalamadığı için sinirleniyormuş. Memeden ayırıp uyutmak gerekiyor 😊
yagmura Bonsy biz de aynıyız. Memeyi alışından kaç dakika sonra yapıyor bunu? benimki 5 dakika emdi mi çıldırmaya başlıyor.
Bonsy yagmura benim de öyleydi gecti suan normal emiyoruz.. emme kuvveti arttıkca daha kolay oluyor suan 3 aylık olmasına 1 hafta var. Ağlamaya baslayınca uyutun sallayıp biraz uyuyup sonra hemen uyanıp emmek istiyorlar zaten
Meyra1 yagmura aynı benimde öyle ya beş dakka emiyor sonra çıkarıyor tekrar istiyor fena yara yaptı gazlı bi bebek ondan.mı diyorum ama bilemedim neyden
yagmura Bonsy memede ayaklarını karnına çekerek ağlıyor bir de. Gaz çıkarıyor bir iki kez pırtlatıyor. Ama geçmiyor. Gaz sancısından mı yapıyor diyorum acaba
yagmura Bonsy tazyikle başa çıkıyor genelde. Bir iki öksürüyor sonra devam ediyor emmeye. Bi de ilk 1-2 dk oluyor tazyik sonra normale dönüyor
yagmura ilknur11 kaç dakika emdikten sonra yapıyordu sizin bebiş? Benimki 5 dakika emiyor sonra çığlığı basıyor. Doymadı endişesiyle gazını çıkarıp tekrar emzirmeye çalışıyorum
ilknur11 yagmura ben onc3 bi 20 dk falan emziriyorum altını degistiriyorum ondan sonra tekrar emmek istiyo ikinci emmesinde 5 dk sonra bu şekilde yapiyo
Bonsy yagmura tazyik gaz sebebi zaten. Tazyikli süt için emzirme pozisyonları var yerçekimine göre.. deneyebilirsiniz.. bizde de tazyik sorunu var yanına yatıp emziriyorum bir de blok emzirme yapıyorum
aylas yagmura gazdır o bir iki kere çıkarmayla bitmiyor malesef ☺️Ben alt pijamasını çıkarınca çok rahatlıyor iaterseniz öyle deneyin daha kolay ve hızlı hareket ettiği için gazı çabuk çıkıyor 🙂
Bonsy yagmura evet 3 saat aynı meme sonra diğer meme şeklinde. Sonsüte ulasmasını sağlamaya calısıyoruz öyle kilo alımı artsın diye.. yeşil kakalı mukuslu beziniz varsa önsütü cok alıyor demek kilo alımı da azsa.. yok kilo alımı güzel kaka rengi güzelse sizin yapmanıza gerek yok
minnakdeniz Bizde aynını yaşıyoruz zaman zaman birkaç izlenimim var. Tazyikli geliyor yatarak emzirmeye devam ettiğimde emiyor. doktor laktoz bilmem bir şeyi dedi laktozim adında bir damla verdi işe yarıyor mu pek değil bazen tesadüfmü oluyor bilmiyorum damlatınca emiyor. Meme de uyumak istiyor diğer mememde süt az onu emzik yapıyor diğer mememi istiyor o şekilde sakinleşip emiyor ama aç kalıyor. 4.bazen de gaz oluyor sanki aynını yapıyor bu dördünü bir ele alıp emzirmeye çalışıyorum 🤦♀️
yagmura Meyra1 ben bugün bir emzirme danışmanıyla görüştüm. Sütüm tazyikli geliyor ondan dedi. Yatarak emzirmeye çalılıyorum meme ucuma makas yapıyorum ama yine de yapıyor çocuk. Boğulacak gibi olup çoğlığı basıyor. Nasıl olacak böyle bilmiyorum kendime çok dert ediyorum. Herkesin çocuğu mutlu mutlu emiyor. Biz hep savaş halindeyiz