Merhaba hanımlar. Oğlum grip başlangıcında. Ihlamur bal vs yedirip içeriyorum. Kendim de hastayım bugün eczanede imunol ballı çilek aromalı bağışıklık şurubu gördüm. Kullanım yaşı 4-10 yaş yazıyor. Bu markanın demir ve d3 takviyelerini kullanıyorum 17 aylık oğluma. Aynı şekilde bu vitaminlerin de yaş aralığı 4ten başlıyor. Sizce ne yapsam? 1,5 yaşında bebeklerinize hangi takviyeleeri veriyorsunuz?