Minigim38 Kızlar bebeğim 1 yaşında bal vermek istiyorum ama tedirginim alerjik reaksiyon gösterirse diye. Aslında bebeğimi kontrole hastaneye götürdüğüm de bir bebeğin elinde paketli sütburgerler varya muzlu ondan gördü. Aşırı derecede yemek için ağladı hiç vermedim o güne kadar paketli gıda. Epilepsi hastası ağlamasına çok müsaade edemiyoruz gittik aldık yarısını yedi. Bilmiyordum içinde bal varmış onların bisey olmadı ama yinede tedirginim. Ailemizde bal alerjisi olan kimse yok🤷♀️🤷♀️
senuray Minigim38 ben çok az tattırdım yarım çay kaldığı kadar 2 gün sonra 1 çay kaşığı verdim bişey olmadı çok şükür
Minel-inannesi Minigim38 benim kizda gecmisten alerjili diye yaşını 15gun kadar gecirdim tadim icin. Evde pankek yaptim azar azar ustune döktüm, toplamda yarim cay kasigi kadar oyle verdimdi. Boyunda hafif kizariklik oldu, haftaya bidaha deniycem bakalim
Zumra_Fatma Minigim38 bizde kahvalti yaparken cay kasigini bandirip yedi cok sukur bisi olmadi onu yemisse bence bisi olmamistir
Minigim38 Minel-inannesi ben sütburger verdiğim de hiçbisey olmadı inşallah yine bisey olmaz🤲 bende yoğurt yada pankeke koyayım teşekkür ederim