fatosaslan Oğlum iki haftalık anne sütü yetersiz diye arada Aptamil mamayı veriyorum ama kabızlık yapıyor sanırım sancısı oluyor kakasını yapamıyor 🥺 Bu tarz bir sorun yaşayan oldu mu acaba ? Nasıl geçer kabızlık
senuray fatosaslan ben ilk 4 ay hipp combiotic kullanmıştım kabızlık hiç olmadı sonra sma ya geçtim şuan 22 aylık sma devam ediyor benekten bebeğe değişiyor