silam34 yüksek de ne kadar yüksek alarm seviyesindeyse kas hastalıklarından dolayı oluyor ama genellikle kan alırken kolda zorlamaya bağlı yani zor alındıysa hafif yüksek olabilir bu normal karşılanır. İçiniz rahat etsin diye aile hekimine de sorabilirsiniz