Aynı dertten bende muzdaribim. Alt yanlardan çıkıyor hep. Bebeğim gürültülü yapıyor zaten kakasını dağılıyor orda bide genelde kenarlardan çıkıyor. 🙄 ben 2 ayın başında 3 numara kullanıyordum şuan 2 ay 20 günlük 6,5 kilo 4 numaraya geçtim. Hiç pişik yapmadığı için bio natureli değiştirmiyorum