Prensesannesi61 Almak istiyorum ama bilmiyorum param bosa gitmesindende korkuyorum tanimlayacak olan varmi nedir neyi animsatir gercekten guzelmi abartılıyormu nedir
Hdemir1618 Prensesannesi61 ben kullandım bence abartılıyor tenle alakalı şahsen kokunun insan vucüdunda güzel durması
minikmucizem34 Prensesannesi61 git bi bargello mağazasına bak testerına emin ol belki başkasının övüp durduğu senin hiç hoşuna gitmez ben de öyle emin olmadan bişey almak istemem hiç dokunucam koklıycam bakıcam illa
senuray Prensesannesi61 ben aldım aman aman etkileyici bir koku şahsen değil bana çok ağır geldi beğenmedim daha çiçekli fresh kokuları seviyorum .
elifdedim Prensesannesi61 kadınsı güzel bi koku çiçekli şekerli kokuları seviyorsanız almayın ama onları sevmiyosanız bence bi şans verin ayrıca çook kalıcı bi koku ben çok beğeniyorum bence bana güvenin 😂
Kuzularinanasi Prensesannesi61 guzel ama asla kalici degil.oyle bi denemek icin almistim her zaman orjinal alirim aslinda.bargelloyu siktigin gibi gidiyor koku bence bu tarz parfumler almaktansa orjinal alin daha uzun sure ve kalici olur.versace,dior oneririm.