Gzdeeee Arçelik 10 kg aldım yazın sonunda şuan neden almak için 1 sene beklemişim diye düşünüyorum . Bir kere ortalıkta artık çamaşır dağınıklığı yok yaşadığım şehir çok nemli asıyordum 2 güne zor kuruyordu kışın zaten tam bir eziyetti evin nemini iyice artıyor. Bi de toz topluyor kesinlikle ev eskisi gibi tozlanmıyor net tavsiye ederim imkanı olan varsa alsın tavsiye değil ihtiyaç