Bugün sağlık ocağından ebemiz aradı oğlum on ay on günlük kızamıkçık aşısını şimdi yapalım salgın var dedi tamam yarın gelelim dedim sonra başka bir arkadaşla görüştüm bence yaptırma sağlık ocağında son kullanma tarihi Yaklaşan aşıları elinde bitirmek için yapıyorlar dedi içime kurt düştü ebeyi arayıp bir yaşına kadar bekleyelim dedimBöyle bir şey duyan var mı bir yaşından önce kızamık çık aşısı olan var mı