ugurcanz hayalperest2310 çok geçmiş olsun 😟 fitil gidiyor. Ama fitlsiz kesinlikle yapmıyor, hatta bazen fitille de. Teşekkür ederim cevabınız için
hayalperest2310 ugurcanz yine bir doktora görünün bence dereceleri vardı bildiğim kadarıyla da inşallah değildir 🙏
ayseanne43 ugurcanz ben fitil koyarken anladım fitili koyamadim. Girmedi ertesi gün doktora gotrdm o da gönderdi cerraha . Oraya gittik o da onayladı.
hayalperest2310 Benim yeğenim de çıkarırdı kakasını ama 6. Ayda operasyon geçirdi bu işin ehlini bilen iyi doktorlara gidin kızlar ne kadar küçük operasyon olursa o kadar iyi biz geç kalmıştık numara numara şişler verilmişti boş sadece erteleyip duruyorlardı
inan-472 ayseanne43 oturtma banyosuda yapıyorum uygulamadan sonra acısıı gidiyor onu söyleyiyem ama bence kakasını yapıyorsa rahatca devam etmeyin büyümüşte zaten kuzucuk zamanla gecer inşallah. Cokta kurcalamamak lazım ben eşim zorlamsa yapmıcam ama su an yapıyorum bakalım ne olucak
inan-472 ugurcanz merhaba kaka yaprken cok zorlanıyor 3-4 günde bir yapıyor sıvı seklinde ama cok zor cıkarıyor doktor elle muayene etti o şekilde anladı huzursuzluk var gaz cıkaramıyor onun dısında sizin anlamanız biraz zor probiyotik kullandınız mı bagırsaklarını yumuşatıcak lifli gıdalar yedirin fitik koyabildiyseniz darlık yoktur bence