Arkadaşlar merhaba, bebeğim bugün 7 günlük oldu doğduğu günden beri burun tıkanıklığı var hiç rahat uyuyamıyor çok moralim bozulmaya başladı. Serum fizyolojikle açıyorum ama çok bi etki etmiyor. Burnuna sütte sağdım. Doktora götürmelimiyim? Ne yapacağımı bilemiyorum