Kızım 20 günlük sürekli ıkınıyor🙁kakası normal kabız değil ishal değil , emdikten sonra gazı çıkıyor , doktor forbiome minies verdi probiyorik bi kaç gündür içiyor ama hala aynı, dün gece de sürekli emmek istedi uyymadı ,yediklerme dikkat etmeye çalışıyorum😩 ben nerde yanlış yapıyorum