Lylknt01 Prensesannesi53 aynen bizimki de öyle ya sütun olması için dinlenmem lazım onada müsaade yok
Prensesannesi53 Lylknt01 kesinlikle cnm ya olmayinca olmuyo tek bakiyorum e insan yoruluyor doğal olarak beslenme desen hizlica biseyler atiyorum agzma
Okyanusolmak Lylknt01 bitki çayı asla vermeyin. Vardır bi derdi. Bazen çok yorulunca, gazı olunca, diş kaşıntısı başlayınca falan akşam huysuzlanıyorlar. Genel bi durum. Kilosu gayet iyi hiç gerek yok mamaya. Kafanıza göre başlamayın lütfen. Her zaman açlıktan ağlamaz bebekler
Lylknt01 Okyanusolmak tek ağlama olsa tmm sürekli emmek istiyor kafamı kurcalayan o ne yapacağımı bilmiyorum
[silindi] Lylknt01 4.ayda başladık bizde. Kilo alımı yavaşlamıştı memeyle bağı azalmıştı. 6ay 3 haftalık şuan meme mama ek gıda gidiyor. Tadımlara 5.ayda başladık.
Okyanusolmak Lylknt01 evire çevire emzirin. Ben bazen 2 dakikada bi değiştirirdim. Sağ sol sağ sol sağ sol
Okyanusolmak Lylknt01 akşam saatlerinde çekmeye üşeniyor. Tazyik azalınca. O yüzden. Tek memeyle olmuyor bazen
Kereminannesiii Lylknt01 benim bebeğimde üç aylık ama her defasında ikisinide emer tek memede doyacak diye bir şey yokki 🤷🏼♀️
Lylknt01 Prensesannesi53 evet dinlenmeye hiç fırsatım yok oğlum okula gidiyor birinci sınıf bebekte huysux
[silindi] Lylknt01 siz kilosunu sorduğunuz için söyledim. Ne için vereceğinize dair yorum yapmadım. Kendi gözleminiz doğrultusunda doktorunuzada danışarak karar verirsiniz
fatma1965 ben 40 günden sonra mamaya başladım, göğüslerim çok yara olmuştu, bi türlü geçmedi, stresten sütümde azaldı. mama olarak hep aptamili verdim, çok da memnun kaldım
Lylknt01 Kereminannesiii biliyorum cnm ama iki göğsümde emiyor ilk çocuğum değil oğlumu altı yedi ay full emzirdim
MervErva13 Lylknt01 göğüslerimiz 3 aya kadar iradesiz bir şekilde süt üretiyor ve hep sert oluyor 3 aydan sonra bebeğimizin beslenmesine göre emdiği zaman ihtiyaç olduğu kadar geliyor . Doğmadığını ve memede uzun kalıp sürekli mola veriyorsa dil bağı olabilir bir baktırın derim
Lylknt01 MervErva13 cnm ilk çocuğum değil biliyorum göğüslerin terbiyelenmesini de herşeyi de acemi değilim ve sadece gece uykusuna geçmeden önce verecem