Arkadaşlar merhabalar
İki ay iki günlüğüz o iki gündür her yerde ağlıyor kucağımda ağlıyor yere koyuyorum ağlıyor
çok sık bir şekilde ıkınıyor
Normalde 2 saatte 1 emziriyordum ama artık sürekli emmek istiyor Ağlamalarını Meme de susturabiliyorum yarım saatte 1:00 1 saatte 1 hep emmek istiyor
Ben ufaktan ufaktan gülümsemelere başladı bana
Sizlerin hikaye nasıl geçiyor aynımı yoksa biz de bir sıkıntı mı var sormak istedim