Benim bebeğim 4.5 aylık doktor kontrolde oturtmaya çalıştı malum destekli oturtma ayında şuan. Bebek oturuyor ama hemen kendini ayağa kaldırıyor. Doktora sordum biz kısa kısa ayakta tutuyoruz yanlış mı yapıyoruz dedim. Doktor çocuk hazır ki ayakta durabiliyor, böyle durumlarda çocuğu ufak ufak destekleyin dedi. Yani bilmiyorum grupta genel bir anlayış var ayak üstüne bastırılmaz diye ama doktor öyle demiyor. Çocuk yapabiliyor ise hazırdır diyor