Kızlar bebeğim tam 5 aylık. Sağ göğsümü ne kadar emerse emsin göğsümu tam boşaltamiyor. Hani 15 dk bazen 20 dk kaliyor o memede göğsüm yumuşuyor fakat tamamen boşalmiyor gibi bir ağırlık geliyor sanki elime. Bu son 1 haftadır falan böyle. Bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim acaba 😢😞😞