razi8814 2ay 2 günlüğüz bu atak haftaları ile bit uygulama yada herhangi bir şey varmı Biz hep ağlıyoruz hep ıkınıyorum 2 aya girdiğimizden beri atak olabilir mi ?
limonkolonyasi razi8814 Google atak hesaplama yazınca çıkıyor aslında bebeğin doğum tarihi v.s yazıyorsunuz