Kızlar bebeğim hiçbir şeyi yokken sürekli ağlıyor. Bir ara böyleydi dişi çıktı iki tane düzelmişti biraz kendi kendine oynuyordu biraz olsun oyalanıyordu. Şimdi sabah zaten ağlayarak uyanıyor ilk uykusuna kadar mızmız sonra yine uykusuna kadar mızmız akşam yatmadan bir iki saat önceden başlıyor ağlamaya mızmızlanmaya şu an da ağlıyor. Bir şeyi yok arada duruyor gülüyor. Gece uykusu zaten sürekli ağlayarak uyanıyor yeni doğan döneminde bir kere uyanır uyurdu. Ne yapacağımı şaşırdım tek bakıyorum gideceğim kimse yok . Dışarı çıkarsam uyanali baya oldu durmaz evde durmuyor ne yapacağımı şaşırdım ne zaman geçer. Ayrıca mamayı da az içmeye başladı ek gıda zaten yok gibi gerçekten ne yapacağım