Kızlar size bir öneriyle gelmek istedim , bebeğim doğmadan önce isimli takı yastığı ve dönence yaptırmıştım . Şimdi ise 1 yaş doğum günü için hediyelik yaptırdım . Çok memnun kaldım işinde iyi ve özenli sizinle sürekli iletişimde ve ücreti bitince veriyorsunuz . Kesinlikle tavsiye ederim instgram , dolap ve gardrops uygulamasından satış yapıyor sizlerde yorumlarına bakıp inceleyebilirsiniz secmecemakrome ben yaptırdığım ürünleri bırakıyorum zaten bir çok model ve seçenek var
Naçizane yardımcı olmak istedim 🙏🏻

