Yigitefeninannesi_ Busranur05 ebebeğin leke çıkarıcısı baby me var sıvı olanı. Ben ondan aldım boş sprey şişesine doldurdum. Lekelere sıkıp kirli sepetine atıyorum çamaşırlar ne zaman yıkanırsa o zaman yıkıyorum. Yani çitileme ya da bir iki parça için makina çalıştırmıyorum. Tavsiye ederim tek bir leke bile bırakmıyor. 1,5 litresi 100 tl fiyatı da uygun uzunca bir süre de gidiyor