Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 2 günlük beni neler bekliyor bu ay sürekli emme isteği geçecek mi doyduğu zaman memeden kendi ayrılacak mı birde meme reddi yaşıyoruz sanki biraz emiyor sonra ağlayıp kendini geri çekiyor tutmak istemiyor bu durumları yaşayan bebişi daha büyük olanlardan bilgi alabilirmiyim