Merhaba arkadaslar. Bebeğim geçen haftalarda 5 gün tuvaletini yapmadı ama her gün delice saatlerce ağlayıp hep ıkınıyordu. En sonunda popsuna gerçek sızma zeytinyağı pamuk tuttum, o gün yaptı güzelce rahatladı. 2 gün sonra kendi kendine tekrar yaptı. Ama bu hafta ölüm gibi 6 gündür kaka yapmıyor ve her gün çığlık atarak ıkınıyor. Yapmadığım şey kalmadı, kendim sürekli rezene anason kimyon içiyorum sürekli artık midem bulandı. Bebeğime her gün masajlar banyolar ayak altına yağlı masajlar her şey yapıyorum bu süreç beni çok yıprattı. Sehirdısında tek basıma yasıyorum ailem herkes uzakta eşim ve ben varız sadece. Az önce de bebeğim yine çok krize girdi dayanamadım ben de ağladım kollarımda bacaklarımda derman kalmadı şimdi de bunun vicdanını yapıyorum. Doktor 10 gün yapmaması normal dedi fakat bence çokk fazla o kadar gün çocuğu rahatsız eder🥺 Bana bir öneri bir çare önerir misiniz kakasını yapsın mental olarak yıprandım