cansuyagmur kızım 18 aylık. kendi sağlık problemlerimden ötürü ilaç kullanmam lazım. memeden kesemiyorum vicdan yapıyorum, hakkına girerim diye düşünüyorum. çok mu küçük sizce. bir yanımda kesmek istiyor. of off sizler kaç aylıkken kestiniz kızlar
Ebrulavinya cansuyagmur 17 aylıkken kestim şuan 18 aylık aldım karşıma konuştum onlar artık bebek için sen büyüdün onlar uf oldu dedim ve elhamdülillah bitti hiç sorun yaşamadım. Ben emzirme işleminden çok yorulduğum için kestim . İçim çok acıdı ama kendi psikolojik sağlığım açısından iyi oldu . Artık yeri geliyor babası bile uyutabiliyor bu bana büyük nefes alma sebebi
Metehann12 17 aylıktı aynı sizin gibi sagligim artık el vermiyordu kesmek zorunda kaldım kendi de sırf emmek istiyo yemek yediremoyodum hala içimde yara çünkü 2.5 yaşına geldi hala aklı orda eli sürekli boynumda koynumda boynumu koklayarak uyuyo ve dilini emiyo asla terk ettiremiyorum ben bıçak gibi kesmek zorunda kaldım ayakta duramaz haldeydim sizin vaktiniz varsa birden değil de sureci yavaşlatarak bırakın derim
cansuyagmur Metehann12 ilacımı tek doz alıp sadece gece uykuya dalarken emzirme niyetindeyim bakalım. siz elinizden geleni yapmışsınız. aslında gayt iyi bir süre ama işte annelik ne yaparsan yap hep eksiklik hissi peşimizi bırakmıyor.
Metehann12 cansuyagmur yemin ediyorum annelik ne deseler surejli vicdan azabıyla yaşamak derim uykusuzluk yorgunluk vs fasa fiso