Bu muzdan sonra olduğuna emin misiniz? Daha öncesinde bakmış mıydınız? Endişendirmek istemem ama bizim alerjimiz daha farklı belli ediyordu kendini. Böyle büyük kızarıklıklar olmadı hiç. Deneyimli annelerimiz daha iyi bilir tabi de bu kadar tepki göstermemesi gerekli. Gerçi farklı alerjileri var demişsiniz. Tadımları biraz fazla yaptırdığınız için olabilir belki. Ben üç gün kuralına göre yapmadım fakat çorbalarının içerisine farklı malzemeleri azıcık ekleyip ekleyip denedim. Yine de emin olamazsanız bi aile hekimine gösterseniz iyi olur diye düşünüyorum. Ya da çocuk doktorunuzun telefon numarası varsa ona da sorabilirsiniz. Alerjik bebeklerde daha farklı tepkiler oluyor. Umarım alerjidir ama bu kadar şiddetli kızarıklık olmamalıydı