Benim bakıcım yok kendim bakıyorum işi bıraktım ama bırakmamış olsaydım eğer ilk bir kaç hafta alışma süresi yapardım. Mesela yine sizde duracak bebek, siz ilgileneceksiniz bakıcısı ise her anınızda yanında olacak önce tanıması, alışması gerekir. 2.haftada artık kendinizi geri çekip mamasını onun yedirmesine, altını onun degistirmesine izin verin ama sizde o yaparken yanında olun. Kızınız sizi görsün. Bu şekilde alışma süresi ile başarabilirsiniz