Zubeydeeren Oglum 2 ay 23 günlük basını dik tutamıyor yani nasıl dik tutmasi gerekiyor buyuk insanlar gibi mi oyleyse yapamiyor kucagima aldiginda 5 6 saniye sonra kafasını yuzume yada omzuma çarpıyor
Bmaidil12 Zubeydeeren daha küçük tutamaz taö dik olarak 4. Aydan itibaren oda yavaş yavaş bol bol yüz üstü yatır kasları güçlensin
Zubeydeeren Bmaidil12 hastaneden gelişimini takip etmem icin aylik neler yapması gerektiginu belirken yazilar verdiler de canim 3. Ayinda basını tutması gerektigi yaziyor ondan biraz tedirgin oldum biraz daha bekleyim erkense madem tesekkur ederim