Dyggg1 Bebeğim 8aylık ve 5. Ayından beri ne yaparsam yapıyım 300 gram alıyor.İştahı eskisi gibi değil.Doktor şuan için bir sıkıntı yok diyor.Ama o kadar çabalıyorum 2 ayda toplam 250 gramalmış.Üzülüyorum.Böyle olup sonradan düzelen var mı?