Allah aşkına tırlatmama az kaldı. 10 ay 24 günlük Gündüz uykuları düzenliydi son üç haftadır o da gitti. Sallanarak uyurdu artık kendini sallatmıyorda. Sallamadan uyutmak için hadi bir işaret bu dedim bir saat yanında otur yok. Pışpışla yok. Kucakta götür getir yok. Artık sinirden delircem. Geçer zorla uyutuyorum 4e kadar yarım saatte bir resmen kalkıyor. 4 den sonra saat başı kalkıyor. Gündüz uykusu ikiydi 1 e düştü. Bazen iki oluyor ama uykuya daldırmak çok zorlu. Allah aşkına yaşayan var mı bir akıl verin yoksa ben kafayı yiyecem