Kızlar aşırı korkuyorum 20 lik dişime ya dolgu gerek ya da çekim 🙁dişimin kenarları kırıldığı için sinirler açıkta kalmış birşey temas etse ağrı direkt beynime vuruyor aşırı korkuyorum dolgu yaparken illa ki denk gelecek diye 😣😣 işini aceleye getirmeyen eli hafif önerebileciniz biri var mı acaba 🙏🏻🙏🏻😞😞