Ben daha önce 2015te iPhone 6 aldım onu 6 sene çok iyi şekilde kullandım hiç sorun yaşamadım sonra 2021de iPhone 11 aldım(iPhone 6yı annem kullanıyor 2 yıldır, bi tek orta tuş bozulmuştu 200 liraya yaptırdık başka sorunu yok). 2 yıldır 11i de güzel kullandım şimdi hepsiburadanın değişim kampanyası ile iPhone 13 aldım yeni daha iki gün oldu. Siparişi pazar verdim pazartesi elime ulaştı telefon. iPhone 11e de 15 bin lira teklif verdiler üstüne 4 bin lira da değişim kampanyasından ödeyecekler. Yani 16 bin liraya yeni telefon almış gibi oldum. Diyeceğim o ki iPhone alın imkan varsa, ben iPhone 11i 7 bin liraya almıştım 2 yıl kullandım üstüne bi de 19 bine satmış oldum. Bir nevi yatırım gibi düşünün, hepsiburadayı değerlendirebilirsiniz, 11i de aynı uygulamadan almıştım