ayselkla23 Merhabalar kızlar bisey sormak istiyorum aranızda safra kesesi ameliyatı olan var mı acaba olupta daha sonra gebelik düşünen oldu mu yardımcı olur musunuz kafam çok karışık sizlerin düşüncelerinize ihtiyacım var.simdiden teşekkürler
Anakurrtt ayselkla23 benim gebelikten sonra lohusayken anı bi ağrım tuttu felakettir hastanede safra taşımın olduğunu öğrendim. 2 sene oldu ameliyatımı erteliyorum. Ama safranızda taş varsa gebelikten önce ondan kurtulmanızı öneririm. Hamileyken o ağrılar başlarsa çok sıkıntı hamilelik zehir olur size. Ameliyat basit bir ameliyat olmadım ama herkes öyle diyor.
ayselkla23 Anakurrtt aynn biliyorum o ağrıyı bende dun oldum ameliyat kurtuldumda işte gebelik ne zaman düşünsem diyorum acaba