Güzel anneler, her sabah sızdırma taşmadan çok bunaldım lütfen yardımcı olurmusunuz?
16 aylık erkek bebeğim var. Uzun zamandır Sleepy bio natural 6 no kullanıyorum. Son 1 aydır ön üstten baya taşma yapıyor. Her sabah üst ve tulum değiştirmekten yoruldum ve Kıyafet dayanmıyor. Genelde yüz üstü yatar ve Çok su içer gece gündüz. Gecede sürekli kalkıp su içer yine uyur. İçemezse ağlıyor engelleyemem. Biraz göbekli bebeğim kilosunu tartmayalı baya oldu kaç kg bilmiyorum.bez dolunca aşağıya iniyor göbek açılmış oluyor. 6 numara acaba küçükmü geliyor? 7 no için erken değilmi ne diyorsunuz? Külot bez kullananda varmış külot beze mi geçsem yada 7 noya mı? Veya başka marka 6 nomu? Sorularım çok kafası karışmış anne malum☺️☺️