Kızlar bebeğim 10 ay 9 günlük geceleri sürekli zaten uyanıyordu ama 2 gündür gündüz uykuları da çok kısa ve geceleri dakika başı uyanıyor hele dün felaket bir geceydi.Sonra bütün gün huysuz uykusunu alamadığı için .Bu aylar da aynı durumlar yaşayan var mı.Bir de ben yanından ayrılınca çok ağlıyor WC’ye bile gidemiyorum bu bir süreç mi geçecek mi yoksa huyumu böyle sizce anlamadım 🥹🥹🥹🥹Daha 9.ay Atağının etkileri yeni gitmeye başlamıştı