Kızlar meme artı mama şeklinde ilerliyoruz. Kilo alımı çok yavaş olduğu için. 90 ml veriyordum günde 3 kere ama doymuyor çocuk, mama bitince bas bas bağırıyor. 120 ml e çıkartıcam mamayı, fakat önce mama yı mı veriyorsunuz memeyi mi? Bebeğim 2 buçuk aylık, memede uyuyor, ama bundan pek hoşnut değilim en zor kesilen destek meme desteğiymiş çünkü. Bu sebeple ne yapacağımı şaşırdım. Fikirlerinize ihtiyacım var.