Sum-rahsan Kızlar doğum yapalı 1,5 yıl oldu belim her gün kopacak gibi ağrıyor bu ağrıyla uyanıyorum böyle kalıp gitmeyen bel ağrılarınız oldu mu
ikrameva Bebeğim 8,5 aylık benimde öyle bi geçmedi ne zaman geçer yorgunluğum geçmiyor dinlendirmiyor beni özellikle sabahları çok oluyor yürüyünce geçiyor
dilaraa26 ikrameva Benim de öyle ya gün içerisinde hiç bir şey yok ama sabah kalktığımda çok kötü bir bel ağrısı yaşıyorum 1 yıl oldu doğum yapalı