merve4545 Merhabalar hanımlar. Ek gıdaya gecmeye hazırlanıyoruz. Alacagım urunlerın(silikon önlük, tabak, kaşık, meyve suzgeci vs.) markasına karar veremiyorum siz hangi markaları kullanıyorsunuz, tavsiye ediyorsunuz?
Aslininannesi merve4545 Yeni anneliğin verdiğin heyecanla, baby plus vakumlu silikon tabak, wee baby silikon uçlu kaşık, e bebekten çeşit çeşit önlükler aldım ama şimdi anlıyorum ki hepsi gereksizmis. Meyve filesi almadım meyveleri rendeleyip ya da ezip yedirdim bir süre sonra direkt eline vermeye başladım. Suluk olarak munchikin pipetli suluk aldım ondan çok memnunum kızım 14 aylık oldu hâlâ onu kullanıyoruz
Iremars merve4545 bir hevesle çeşit çeşit önlük aldım ama asla taktiramadim wee baby nin silikon uçlu kadınlarından var bende ama sanki bir süre sonra koku yapmaya başladı slikon olduğu için sevemedim içime de sinmedi metal kaşık çatal en iyisidir o yüzden çok pahalı ürünler almayın bence bebisiniz yemeği sevdiği sürece ekipmanın pek bı onemi kalmıyor :)
tmyckr Başlangıçta bir hevesle alıyorsun ama sonrasında anam babam usulüne dönüyor pahalı pahalı aldığım kaşıktan yemeyip elimle yedirince yiyor benim çocuğum.illa bir marka dersen oioi iyi tabi