Kizlar 3 yasinda oglumun rutin kontrolunde astigmat ve hypermetrop cikti gözlük yazildi ayni durumu yasiyan varmi daha gözlük gelmedi ama.oglumun 2 haftadir tv bakarlen veya dikkatli birsey yaparken gözleri yaniyor sulaniyorn vusturuyor bilgisi olan ? Doktora gitmeden hic bir sikayetimiz yoktu yeni basladi