Mrs_Mert SemaKa bana doktorum “keseyi göremedim dış gebelik olabilir” demişti. Vajinal ultrasonda bakınca kese göründü
Marmadal Rahimde kese varsa dış gebelik olmaz, sadece şu şekilde olabilir, normalde çoğul gebelik olacekken yumurtalardan biri kanalda kalıp diğeri rahme düşmüş olabilir. Ama bunun olma ihtimali baya düşük.
Esada Benımde gecen Nurklc anladım benımde degerım 939 du kese görünmemişti yarın yine gıdıcem o yüzden sordum dıs gebelıktede sanırım deger yine yukselıyomus
Onalnurten Yakın zamanda dış gebelik geçirdim evet kese oluşmuştu 3 cm demişlerdi sonra ameliyatla aldılar flan
Onalnurten SemaKa 20 binlerdeydi ama öyle g0n aşırı takip etmedim zaten hamile olduğumu öğrendim 3 g0n sonrada ameliyata alındım
ayseanne43 SemaKa beta 1500 üzeri vajinal ultrason ile görülür 6000 üzeri karından görünür kese henüz görülmemesi normal canım
SemaKa Nurklc ya ben bı doktora gittim vajinadan gördü keseyi bı problem yok dedi başka bı doktorda dış gebelik dedi kafam karıştı
Oglum00 SemaKa benim kesem gözükmüştü ama rahim dışında olduğu için dış gebelik geçirdim. Hatta bunu yaşarken dış gebeliği sonlandırma sürecindeyken bi kese daha oluştu rahim içinde ama onunda içi boştu peşpeşe iki düşük yaptım yani. Doktor milyonda bir görünen bir şey bu demişti.insanın başına her şey geliyor valla