Arkadaşlar 4 ay önce doğum yaptım sezeryanla. 40 ım çıkar çıkmaz adet gördüm 10 gün sürdü 10 gün sonra tekrar oldum sonra 2 ay düzenli aynı tarihte oldum.bazen Prezervatif bazende geri çekilme ile korunuyoruz. Bu ay adetim 6 gün gecikti ama iki üç gündür adet ağrısı oluyor ama adet yok. Böyle bir durumu yaşayan var mı ? Gebelik kesinlikle istemiyorum test içinde korkuyorum. Birilerinin beni rahatlatmasını istiyorum 🥰