Valla ben verdim bebeğim şu an 6,5 aylık çok güzel yiyor bildiğiniz parçacıkları ağzıyla geviş getirerek ezip yuta biliyor. Hiç bir zararını görmedim ben hipp’de verdim hero babyde verdim almanyadada su gibi veriliyor çocuklara hatta çok fazla çeşitleri var babamdan istedim burda olmayan çeşitlerinden getirdi bize heleki dışarıda falan olduğumuz zaman tüm gün rutini bozmamak için sıkmalı kaşık almıştım onun içine dolduruyordum ama benim bebeğim yemeklere saldırıyordu bebeğin hazır olmaması ile alakalı bazı bebekler 6 ayındada hazır olmuyor oyuzden kesinle hayır kesinle öyle falan denen yorumları çok yanlış buluyorum bu bebeğin gelişimi ile alkali bir şey