Merhaba anneler. Bebeğim anne sütü ile besleniyor. Fakat bazı akşamlar doymadığı için mama veriyorum. Bu haftada 1 gibi düşünebilirsiniz. Mamanın üzerinde tüketim 1 ay diyor. Ben bunu 3 ayda anca bitiririm. Bir önceki aldığım aptamil 2 ayda topak topak olmuştu. Şimdiki 1 numara hip. Mamayı nasıl uzun süre saklayabilirim?