Tombikdonerartikcokpahali hadi yaa, bize birden etki etmişti iyi gelmişti, keşke size de yarasaydı üzüldüm. Evet malesef isal baya pişik yapıyor. Bence de götürün hastaneye geçmezse vücutta su kaybı olur tehlikeli olabilir Allah korusun, serum takviyesi yaparlar dediğiniz gibi, öncesinde tahlil yaparlar vücuttaki su oranına bakmak için ve her hangi bir mikrop var mı diye. Hem pişiğine de müdahale edilir yani ilaç yazarlar ona da. Çok geçmiş olsun tekrardan, inşallah bian önce geçer iyleşir yavrunuz🙏❤️