kızımın 3 gün önce burnu akmaya başladı çok az öksürükte vardı Dr götürdük zaditen ile burun spreyi verdi . Ertesi gün öksürük şiddetlendi sanırım balgamda var hırıltısıda arttı ve şimdi ne doğru düzgün emiyor ne bişi yiyor Antibiyotik , şurup falanda vermedi belki de ilerledi ne yapacağım ben 🥺