Bnn bebegimde dogdugundan beri gazlıydı, 3 aylık olunca felaket arttı sonrasında daha da cok suan 6 ay 8 günlüğüz hala asırı gazlıyız saat bası uyanıyorz kıvranarak yatıyorz, alerji testi verdik biz bunun dısında mukuslu kaka da vardı bizde, sonuc bekliyoruz, gaz artısı varsa azalmıyorsa ve bazı belirtiler de varsabi kan verin isterseniz