Bizim de geldi ayın 10 unda yaptırcaz bende çok kararsızdım çok araştırdım ve yaptırmam gerektiğine karar verdim bu virüs ancak hastanede yatırılarak atlatılıyormuş aşı olan olmuyor mu oluyor elbet ama daha hafif atlatılıyor ve bebeklerin kakaları ishale benzediği için zor ayırt ediliyor diye düşünüyorum naçizane fikrim