Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var, Parmağında hemaniyomla doğdu, ilk başta leke gibiydi gittikçe büyüdü ve kabardı içi su dolu gibi aynı kaç tane doktora gösterdik kimi 5 6 yaşına kadar geçer diyo kimi geçmez diyo kimi 1 yaşında geçer hangisine inanacaüımızı şaşırdık.
Elinde olması da ayrı korkutuyo bizi, baya hareketlendi baskı yapıyor orayı
Var mı böyle bir durum yaşayanlar ne yaptınız geçti mi geçmedi mi tecrübelerinize ihtiyacım var